11.03.2011

«Будувуду», або як і де розважаються гуру інтернету

Звичайний вихідний, 8 жовтня, чергова субота, вечір якої аж ніяк не передбачав такої кіпи вражень та емоційного вибуху, який у повній мірі відчули на власній шкурі шанувальники найпопулярнішого у фейсбуці українського розважального бренду «Метро». Саме у підземеллі львівського нічного клубу відбувались одразу дві події – afterparty інтернет-форумі Lviv iCamp, безпосереднім партнером та учасником якого став розважальний комплекс «Метро», а також виступ столичних поп-рокерів – гурту «Антитіла».


Нагадаємо, що Lviv iCamp на сьогодні є наймасштабнішою IT-конференцією у Західній Україні, що налічує понад півтисячі учасників: інтернет-маркетологів, стартапів, блоггерів, програмістів, власників інтернет-бізнесу, ба навіть депутатів Верховної Ради України (!). Тож не дивно, що саме клубу «Метро» судилося зайняти почесне місце генерального партнера заходу, адже на даний час це бренд номер один в Україні у найпопулярнішій соцмережі сучасності – Facebook.

Відтак його менеджмент автоматично  зараховують до грона провідних експертів у галузі інтернет-маркетингу та брендингу у соціальних мережах. До слова, виступ генерального директора Максима Терешко із його доповіддю «Заземлення 60 тисяч лайків на Facebook» зібрав повний аншлаг, а слухачі ще довго не відпускали доповідача, засипаючи його численними запитаннями. Зокрема, й про основний акцент доповіді, який розглядав поняття так званого «заземлення» або ж, простіше кажучи, перетворення віртуального «лайкера» у живого друга, шанувальника та постійного клієнта клубу.

Своєю чергою «Метро», що славиться зі своєї гостинності, не відмовив собі у задоволенні пригостити гостей коктейлями та запашними напоями під час кавових перерв. А кількома годинами пізніше розмови вже у розслабленій і неофіційній атмосфері, гуру інтернету продовжили на святковому фуршеті афтепаті, за організацію якого також узявся партнер конференції - клуб «Метро». Та попри зацікавленість у спілкуванні у вузькому колі інтернет-спеціалістів усі із нетерпінням очікували на головну родзинку вечора – виступ гурту «Антитіла». 

Саме вони - номінанти на премію MTV EMA у 2009, хлопці, які представляли Україну  на наймасштабнішому фестивалі Європи – угорському Sziget. Модні, стильні, талановиті і просто до шаленства драйвові, впродовж півтори години розтанцьовували публіку своїми найяскравішими хітами, серед яких «Будувуду», «Вибирай», «Бери своє»... Публіка купалась у лайт-рокових ритмах, обмінювалась шаленою енергетикою з музикантами, вигукувала і емоційно аплодувала, розколихувалась в унісон із високо піднятими руками, але й цього їй було замало. Тож без виходу «на біс» звісно не обійшлось, а з ним і еротичні «Рожеві діви» та соціальна композиція «Вибирай».

Робити подарунки та влаштовувати приємні сюрпризи своїм шанувальникам уже увійшло у звичку клубу «Метро», тож з впевнено можемо зазначити, що ця вечірка матиме продовження, бо ж як відомо Show must go on… І переконатись можна буде уже найближчими днями, адже 6 листопада у «Метро» відбудеться вечір жартів із закулісся клубу веселих і кмітливих «Чорнуха Паті, або Перший у Львові вечір чорного КВК», а 10 листопада непересічний конкурс краси «Мister International», де обиратимуть не лише пристойних і дойстойних, але й прикольних хлопців з усіх куточків світу. А наразі – «Бери своє»…

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Disqus for Metro Club Lviv